L'AJUNTAMENT EXPEDIRÀ CERTIFICATS ELECTRÒNICS ACCV

NOVES TECNOLOGIES

OFICINA PER A EXPEDIR CERTIFICATS ELECTRÒNICS

 

L’Ajuntament d’Antella podrà expedir els certificats electrònics de l’ACCV, i per tant, els veïns i veïnes del poble podran gaudir d’aquest servei que té l’objectiu de proporcionar els mecanismes d’identificació telemàtica segura en els tràmits administratius a través d’internet en l’àmbit dels certificats digitals i les tecnologies associades.

 

Per a la seua consecució, de manera gratuïta, els veïns i veïnes interessats/des només hauran de dirigir-se, sent obligatori personalment a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC) de l’Ajuntament, mitjançant cita prèvia, de 10:00 a 14:00 h, sol·licitar el seu certificat digital i identificar-se amb el seu DNI, NIE i passaport espanyol, en vigor, aportant un compte de correu electrònic.

 

  •            On podem utilitzar esta identificació:

            -Tràmits amb les administracions públiques en les seus electròniques: l’Agència Tributària (Hisenda), Seguretat Social (Tresoreria o INSS), Cadastre, Generalitat, Servei Públic d’Ocupació, SERVEF, Trànsit, Ajuntaments, etc.